Love At First Sight - Kapitel 48

Det gick en halvtimme ungefär innan det kom en hel drös poliser utanför fönstret.

- Fan. Poliserna är här. Sa en av rånarna till de andra.

En av dom viskade då någonting till den andra och båda log mystiskt när det kollade ut på oss som tagits som gisslan. Jag höll fortfarande fast i Taylor's hand. Jag kände mig mycket tryggare ifall jag höll i den, hårt.

- Jag skulle aldrig tagit med dig till New York, förlåt. Viskade jag lite snabbt till Taylor när rånarna vände sig om. Och förhoppningsvis hörde de inte att jag sa någonting.
- Säg inte förlåt. Sa han och pussade mig snabbt på kinden.

På något konstigt sätt verkade det som att rånarna inte ville oss något ont. Frågan var då varför de ens hade tagit oss som gisslan...


Plötsligt var det någon som skakade på mig, jag vaknade kallsvettig bredvid Taylor i sängen på hotellet.

- Du skrek.. Sa Taylor och kollade oroligt på mig.
- Oh my god, jag drömde den mest konstiga drömmen någonsin!
- Vadå?
- Vi var på någon restaurang här i New York, och plötsligt strömmar det in några beväpnade killar som tog oss som gisslan, och ja. Jag var fruktansvärt rädd. Men du var vid min sida hela tiden .. Sa jag och log till honom.

Taylor log tillbaka till mig och kysste mig lätt på pannan. Jag kollade på klockan, den var 04.53 på morgonen.

- Åt vi någon middag ikväll?

Taylor började skratta och tog min hand.

- Du är så rolig..
- Haha sluta! Har vi det?! Sa jag allvarligt.

Taylor's ansikte gick från glatt till något mindre glatt och kollade allvarligt på mig.

- Ja, vi åt på Mcdonalds, har du glömt det ?
- ÅT VI PÅ MCDONALDS? OCH JAG KOMMER INTE IHÅG DET?! Vad är mitt problem?

Jag började skratta, även Taylor gjorde det.

- Du har inget problem, du är perfekt. Sa han och kollade djupt in i mina ögon.

Jag kunde inte låta bli att le. Taylor drog sig allt närmre mig och sedan rullade han så att han låg ovan på mig med sitt ansikte mot mitt. Han började kyssa mig passionerat och sedan gick han ner och nafsade på min hals. Men plötsligt slutade han och kollade djupt in i mina ögon igen.

- Kommer du ihåg första gången vi såg varandra? Frågade Taylor mig.

Jag log och nickade.

- Det var verkligen Love At First Sight. Sa han och kysste mig.

Såå, det var slutet? Var det bra? Eller ville ni ha ett brutalare slut kanske haha.

Kommentarer
Postat av: O

åh det var fett bra ju, jättegulligt slut hihih! :)

2011-02-12 @ 21:25:15
Postat av: Laura

Omg, gud så gulligt :D

2011-02-12 @ 23:26:13
URL: http://biebersmile.blogg.se/
Postat av: hanna

naaaaaaaaw det var ett perfekt slut hihi :) <3 <3

2011-02-13 @ 08:56:11
Postat av: wilma :D <3

Tack :D <3 perfekta slutet :D <3 <3 !!!

2011-02-13 @ 19:49:23
Postat av: Sofia

naaaaaaaaaaaw världens bästa slut <33333333

2011-04-25 @ 18:05:17
URL: http://soffeny.blogg.se/
Postat av: Whitney

Meeeh vafan gör en till novell då jag läste klart hela historian på en dag juuh men den var fantastisk bara så att du vet

2011-06-11 @ 11:37:42
Postat av: Katta,

naaw, blev tårögd :')

2012-01-06 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0