Love At First Sight - Kapitel 22

- Jag går och köper en glass bara. Vill du ha en ? Frågade jag
- Magnum Mandel så klart. Sa han och log.


Jag gick bort till kiosken och köpte två Magnum Mandel. Men när jag vände mig om så såg jag precis det jag inte ville se. Taylor stod med några tjejer och pratade och när jag kom närmare så såg jag en av tjejerna ta ett steg närmare Taylor och ...



Precis innan hon närmade sig Taylor's läppar ropade jag på Taylor.
- Hey Taylor! Här är din glass!
Han vände sig om och kollade på mig. Han log och kom springande och försökte ta tag i glassen men jag drog bort handen.

- Vilka var det där? Frågade jag surt.
- Nä men, det var ingen.
- Jag såg nog vad den där blonda tjejen var på väg att göra. Försök inte.

Jag gav honom glassen, kollade surt på honom och gick till Lana och Ryan.

- April! Sluta nu, det var ingen. Ropade Taylor efter mig.

Okej, jag kanske såg fel. Men då kunde han väl verkligen berättat vad dom höll på med istället för att säga som han gjorde. Ganska lame tycker jag. Jag låtsades inte höra honom så jag började prata lite smått med Lana istället.

- April seriöst. Sluta. Du är så töntig. Sa Taylor sen, han lät väldigt seriös.

Jag kollade upp på honom och han tog tag i min hand. Han drog upp mig och sa till mig att jag skulle följa med honom. Vi gick bort en bit och han började förklara.

- Jag fattar inte. Måste du ta ut så mycket i förväg? Sa han till mig.
- Emh, förlåt ?

Han lät väldigt seriös och arg och jag vart ganska chockad.

- Egentligen vill jag inte säga det, men det där var mitt ex. Vi gjorde slut ungefär två månader innan Fuerteventura resan och det sägs att hon inte släppt mig än. Men gud April. Hon skulle bara ge mig en kram.

Jag vart nästan mållös över att han vart så arg över det och jag fick knappt fram ett enda ord.

- Okej? Tillade Taylor.
- Okej. Sa jag och kysste honom, sedan gav jag honom en kram.

- Du är den enda för mig. Sa Taylor medans vi kramades.
- Jag hjärta dig. Besvarade jag honom. Det lät kanske jättetöntigt. Men jag var inte redo för att säga de tre små orden än.

Han kysste mig än en gång och sedan gick vi tillbaka till Lana och Ryan. De kollade på oss och sedan fnissade de lite smått för sig själva. Sedan ställde de sig upp och Lana skrek "SISTEN I FÅR BJUDA PÅ MIDDAG IKVÄLL!" och så sprang de båda ner i vattnet. Jag tog tag i Taylor's hand och sedan sprang vi efter Lana och Ryan.

- Ja, jag antar att det blir ni som får stå för middagen ikväll. Sa Ryan och blinkade till mig och Taylor.

Taylor simmade upp till mig och satte händerna på min midja.
- Vi hittar på nått kul. Sa han och log med sitt busiga leende som han alltid gör när han har nått på gång.

Jag kysste honom och puttade sedan ner honom i vattnet.

Det började skymma och vi började frysa lite smått. Vi gick upp på stranden och hämtade våra grejer. Sedan åkte jag och Lana hem till mig och Taylor och Ryan hem till sig. Jag och Lana tog varsin dusch och hoppade i våra kläder och åkte sedan hem till Taylor igen.

Eftersom att han sagt till mig att jag aldrig behöver knacka på hos honom gick jag bara direkt in.

- Tay?! Ropade jag och jag hörde ett svar inifrån köket. Vi gick in och där stod Taylor, han ..


Vad är det som händer tror ni? Kommentera! :))


Btw så är Natalia delägare på bloggen nu. Så vi kommer förmodligen skriva vartannat inlägg. Bara så ni vet det. :)
- Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan dom ha sex någon gång eller?!

2010-11-30 @ 21:48:10
Postat av: Alexandra

mmmmmm, magrutor ^^

2010-12-06 @ 13:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0