Love At First Sight - Kapitel 17

- Hej.. Sa han till mig när jag kom.
- Hej, jag har saknat dig.
- Jag har saknat dig också..

Det var det sista vi sa innan han somnade igen. Även jag somnade efter ett tag.

Nästa morgon vaknade jag av att ..



..jag kände mig iaktagen. Jag öppnade ögonen och såg att Robert Pattinson låg och kollade på mig.

- AAH! Skrek jag till.
- Vafan gör du här?! Frågade jag honom.

Jag slängde mig ur sängen och sprang ner till köket för att kolla om någon var hemma. Fan. Ingen var hemma. Det var bara jag och Robert. Åh jösses. Tänkte jag.

Han kom ner springande från mitt rum och kom fram till mig och kramade om mig.

- Men vad gör du? Frågade jag och puttade bort honom.

Nästa sekund vaknade jag av att Taylor puttade på mig.

- Hörru, du drömde. Sa Taylor nyvaket.

Oh puh. Det var bara en dröm. Tänkte jag.

- Ah jo, jag drömde att du var Robert Pattinson.. Sa jag till Taylor.
- Hahah, vad roligt. Sa han skrattande.

Njää. Det var inte så kul. Jag vart jätte rädd. Tänkte jag för mig själv.

Vi gick iallafall upp ur sängen. Vi gick ner och gjorde pannkakor tillsammans. Det var verkligen jätteroligt. Sedan satte vi oss och åt. När vi ätit gick vi upp till mitt rum igen och jag sminkade mig och klädde på mig. När jag var klar plockade jag fram min Macbook och vi satte oss med den och tog Webcam bilder. Haha jättegay, jag vet. Men kul var det.

- Vad ska vi göra nu då? Frågade jag Taylor.

Han satt och funderade ett tag och sedan tog han tag i min hand och drog upp mig från golvet. Vi gick ner och plockade på oss våra skor och jackor. Han fortsatte dra ut mig från huset och vi gick ut på gatan. Vi gick där ett tag innan vi kom fram till en kulle.

- Vad gör vi här? Frågade jag Taylor och kollade på honom.
- Följ bara med. Sa han och log.

Han visade en liten stig man kunde ta upp för kullen och vi gick hela vägen upp. När vi nådde toppen såg man världens finaste utsikt över Los Angeles.

- Åh, gud vad vackert! Sa jag och tappade nästa hakan.

Han kollade ut över LA och kollade sedan på mig. Han kom närmare och han kysste mig. Länge.

Vi satte oss ner ett tag och pratade lite smått om allt mellan himmel och jord.

- Jag brukar alltid gå hit när jag har nått att tänka på. Eller när jag har det extra svårt. Jag har bara visat detta stället för folk som betyder väldigt mycket för mig. Sa han till mig, han kollade på mig och log.

Vid det tillfället smälte jag något oerhört.

Jag ställde mig upp och tog Taylor i handen och drog upp honom. Jag kramade om honom och stod där ett långt tag.

När vi varit där ett tag valde vi att gå hem till Taylor. Vi försökte ta oss ner från kullen när Taylor plötsligt snubblade på en sten och..


Förlåt för att jag inte skrev nått igår. Men det var fullt upp. Gymnasiemässa och grejer. :)
Men idag ska jag försöka hinna med ett till efter detta vartfall. :)


Fortsätt kommentera !! :DDD

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD SÅ DUKTIG DU ÄR

2010-11-26 @ 13:18:59
Postat av: Natalia

najsi najsi!!!! sååååå braaaa :DD

2010-11-26 @ 13:20:05
Postat av: Anonym

de här kapitlet var lite oseriöst.

ANNARS ÄR DIN BLOGG BÄÄÄST !

2010-11-26 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0