Love At First Sight - Kapitel 16

Jag plockade upp telefonen och letade upp Taylor i kontaktlistan. Jag klickade på ring och det kom in signaler.

- Hallå? Svarade Taylor med en orolig röst.
- Jo jag måste bara säga att ...




- Ifall något händer mig. Så vill jag att du ska veta att jag tycker jättemycket om dig. Visst jag har varit ganska dryg mot dig. Men ja. Bara så du vet.

Det blev tyst på andra sidan.

- Hallå? Taylor?

Jag tog upp mobilen från örat och såg att den blivit svart. Batteriet måste vara slut.

- Nu är det kört på riktigt. Sa jag och fortsatte titta upp mot taket.

Några minuter senare stannade bilen upp. Snubben öppnade förardörren och steg ur bilen. Jag hörde fortsteg komma närmare och han stannade precis utanför bakluckan.

- POLIS, händerna bakom ryggen! Hörde jag någon skrika i bakgrunden.

Plötsligt öppnade någon bakluckan, jag låg fortfarande med ryggen ner och jag såg en polis stående ovanför mig.

Han hjälpte mig upp och jag såg mamma stå bakom polisen och gråta. Jag sprang fram och kramade om henne hårt. Jag började gråta när jag stod där och kramade mamma. Hon släppte mig och jag då såg jag Taylor. Jag gick fram till honom, vi kollade varandra i ögonen och sedan kysste han mig passionerat.

I bakgrunden hörde jag folk skrika på Taylor. Jag avbröt kyssen och kollade. Där stod ett par tjejer, alla höll en kamera i handen. Det stod även ett par biffiga killar där som höll tjejerna borta från Taylor.

- Vad var det du tänkte säga innan när du ringde. Helt plötsligt försvann du bara. Frågade Taylor.
- Ämh, nä men det var inget. Jag kan ta det med dig sen.

Vi åkte hem till mig och gick upp på mitt rum.

- Ursäkta röran. Sa jag till Taylor när vi kom in i mitt rum.
- Nä, men det är jättefint. Sa han och la armen runt mig.

Vi gick och satte oss i min säng och vi började små prata. Efter ett tag satte Taylor handen på mitt lår och började kyssa mig. Efter ett tag la vi oss ner i sängen. Jag stirrade rakt upp i taket och kom på att jag behövde duscha. Jag hade liksom legat och svettats i den där bakluckan i drygt en och en halv timme.

- Jag ska bara gå och ta en dusch, känner mig inte så fräsh. Sa jag och gick.

Jag gick iväg till duschen och tog en lång och jätteskön dusch.

När jag kom tillbaka in i mitt rum såg jag Taylor liggandes i min säng. Han reagerade inte på att jag kom in, så jag antog att han måste somnat. Han var så underbart söt när han låg där och små snarkade. Jag gav honom en puss på pannan och la en filt över honom.

Jag gick ner och tog ett äpple, jag plockade fram min Macbook och loggade snabbt in på facebook.

"Världens sötaste Taylor Lautner ligger i min säng och snarkar."

Skrev jag på min status. Jag fick snabbt många kommentarer, men jag orkade verkligen inte svara på dom. Så jag loggade ut. Jag ställde ifrån mig datorn och gick till sängen. Jag försökte hoppa in innanför Taylor så smidigt som möjligt. Och jag la mig under samma filt som honom.

- Hej.. Sa han till mig när jag kom.
- Hej, jag har saknat dig.
- Jag har saknat dig också..

Det var det sista vi sa innan han somnade igen. Även jag somnade efter ett tag.

Nästa morgon vaknade jag av att ..


Allt verkar fixa sig nu! Eller?
Glöm verkligen inte att kommentera. :)))

Kommentarer
Postat av: DÖÖN DÖN DÖN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN

lalalallalalalallala vilket ospännande slut

2010-11-24 @ 18:05:57
Postat av: lalaa

asbra :) MEEER

2010-11-24 @ 18:12:41
Postat av: Anonym

MEEEEEER <3

2010-11-24 @ 19:21:12
Postat av: Anonym

MEER!

2010-11-24 @ 20:25:45
Postat av: Anonym

MEER!

2010-11-24 @ 20:25:53
Postat av: Natalia

Bra du är Nea! fortsätt :) vi vil alla höra MEEEEEEEEEEEEER! JAG KOMMER ATT KOMMA HEM TILL DIG EN MÖRK NATT SOM EN ZOMBIE OCH DÅ SKA JAG SNITA UPP DIG FRÅN SÄNGEN OCH SÄTTA DIG VID DATORN SÅ ATT DU MÅÅÅSTE SKRIVA MER!

2010-11-25 @ 08:16:45
Postat av: amelia

natalia vad i helvete? hahahahaa

2010-11-25 @ 09:43:31
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer !!!

2010-11-25 @ 13:18:28
Postat av: ....

asså kna nt du lägga upp FLERA kapitel om dan!!??!!??

2010-11-25 @ 16:09:15
Postat av: Anonym

MEER!

2010-11-25 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0