Love At First Sight - Kapitel 13

När jag utforskat huset valde jag att gå ut på gatan för att kolla in det lite. Jag gick runt där ett tag och såg alla gigantiska hus. Gud vad fina alla var.

När jag har gått en bit, stannar jag upp av att jag plötsligt ser ...



Jag försökte kolla extra noga och såg att det var Ryan som gick ett bit länge fram.

- Hey Ryan! Ropade jag efter honom.

Han vände sig om och jag sprang fram och gav honom en kram.

- Vad gör du här? Frågade han mig och log.
- Jag har flyttat hit. Eller ja, jag kom hit idag. Vad gör du själv här egentligen?

Han blev tyst och kollade på mig som att jag var dum.

- Jag bor här?
- Jaha, förlåt, jag visste inte, haha. Sa jag till honom och försökte ge honom ett leende.

Vi gick tillsammans ett tag och sedan svängde Ryan in till ett hus. På brevlådan stod det "Lautner". Jag fick ingen större reaktion när jag såg det. Jag tyckte att jag sett tillräckligt så jag gick tillbaka hem.

När jag kom hem började jag fixa till på mitt rum, jag packade upp mina kläder och hängde in det i min garderob. Jag plockade även fram alla min skor och satte in dom i skohyllorna. När jag var klar med det satte jag mig på min madrass som låg på golvet. Vi hade inte satt upp min säng ännu. Så jag fick nöja mig med en madrass på golvet ett tag.

Jag tog fram min laptop och loggade in på facebook. Jag hade fått massor med logg inlägg om min flyttning. Jag insåg nu hur mycket jag faktiskt skulle sakna alla mina vänner. Jag satt där ett tag och bara funderade. Och plötsligt kom jag på vad det var jag hade sett när jag var ute och gick.

Det stod ju Lautner på brevlådan. Är jag dum eller? Tänkte jag för mig själv.

Vad skulle jag göra nu? Ska jag gå hem till honom? Nää, det funkar inte. Ska jag skriva ett brev och lämna det i brevlådan? Nejnejnej. Jag satt så ett tag och bara funderade. Jag ville ju inte dyka upp utanför dörren och bara "Här är jag!" liksom.

Mamma kom hem ganska tidigt. Vi hade bestämt att vi skulle åka in till centrum och handla lite nya kläder till mig. Vi gick ut och tog bilen in till centrum. Vi parkerade ganska nära entrén, mamma låste bilen och vi gick in.

Forever 21 var den första affären jag såg och vi gick in där. Jag fick med mig några tröjor och ett par jeans ut där ifrån. Vi gick vidare till Hot Topic. Jag köpte med mig två tröjor där ifrån också.

Jag gick ifrån mamma ett tag för att gå till toaletten. Eftersom att jag aldrig varit där förut, så fick jag gå runt ett tag för att leta efter toaletten.

Jag gick till informationen för att fråga vart den låg. Och när jag stod i kön för att få fråga kände jag hur en hand landade på min axel.
Åh fan, nu blir jag våldtagen... Var den första tanken jag fick..

Jag vände mig om, och där stod Taylor. Gud jag fick en chock.

- Hej. Sa jag. Jag kände hur min röst lät väldigt osäker.
- Tja! Vad gör du här?
- Jag har precis flyttat hit. Pappa fick ett nytt jobb här.

Jag tänkte fortfarande på när han sa till mig att det inte skulle funka. Det ville inte gå ur mitt huvud helt enkelt.

- Åh men gud vad kul! Sa Taylor och gav mig ett jättestort leende.
- Ah jo, det blir säkert bra. Jag gav Taylor ett osäkert leende.

Jag kollade ner på mina fötter och Taylor märkte att något var fel.

- Hörru, vad är det? Frågade Taylor mig.

Vad tror han egentligen? Skulle jag vara glad efter vad han sa till mig eller?

- Asså, nä men det är inget.
- Jag märker ju att det är något, sluta nu. Sa han igen.
- Äsch, det spelar ingen roll. Inte nu. Sa jag och log.

Visst, jag försökte låtsas att jag var ledsen. Även fast jag faktiskt var helglad över att få träffa honom igen.

- Men jag måste gå nu. Sa jag till Taylor och började gå.
- Ge mig ditt nummer vartfall, var lite schysst. Sa han och blinkade till mig.

Han fick mitt nummer och sa att han skulle ringa mig senare.

Jag gick vidare till toaletten. Min telefon började ringa och på displayen stod det "Mamma".

- Hallå? Svarade jag.
- För i helvete April!


Vad är det April's mamma är på väg att säga?
KOMMENTERA!!! :))))))


Uppdate, detta är det enda kapitlet jag skriver idag. Men imorgon ska jag försöka hinna med fllleeerrr. :))

Kommentarer
Postat av: Ida

meer!

2010-11-22 @ 15:32:59
Postat av: Anonym

MORE !

2010-11-22 @ 15:51:25
Postat av: DÖN DÖN DÖN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN

Har hon lånat morsans dildo igen -.-

2010-11-22 @ 16:02:33
Postat av: Emma

meeeer !! :D

2010-11-22 @ 17:07:11
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Ida

MEEEEEEER!

2010-11-22 @ 20:54:28
Postat av: It's Emmi

Love it, love it, love it!! <3<3

2010-11-22 @ 20:58:38
URL: http://itsemmi.blogg.se/
Postat av: Michelle

Mer mer mer!

2010-11-22 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0