Love At First Sight - Kapitel 6

Vi gick och la oss på våra handdukar, vi var nu väldigt uttmattade av våran simtur och det var väldigt skönt att få lägga sig ner och sola ett tag.

- Hörru tjejen! Du med prickig bikini! Hörde jag någon säga i bakgrunden.

Jag kollade upp och såg tre killar komma springande. I bakgrunden såg jag Taylor sitta på en handduk. Jag vet inte om Taylor känner killarna som kom springande men det skulle inte förvåna mig om han faktiskt gjorde det.

De sprang fram till Lana. Hon hade också prickig bikini på sig. Så det var egentligen henne dom ropade på.

Jag kände igen killarna från igår. Det var de killarna som Lana simmande fram till i poolen. Det verkar som att de kom nära varandra under den tiden. Varför får alltid Lana killarna ? Tänkte jag för mig själv.

Jag måste erkänna att vid det tillfället kände jag mig attans utanför. Så jag valde att gå ner till vattnet igen, denna gången ensam.

Jag sprang ner till vattnet, fortsatte längre ut i vattnet. När det blev allt djupare dök jag i och simmade en bit ut. Jag simmade upp till ytan igen och kolla in mot stranden. Det var inte alls många på stranden och inte heller särskilt många var ute i vattnet. Jag var nästa ensam.

Plötsligt blev jag dragen ner under vattnet. Jag hade blivit dränkt av en stor våg som kom överraskande. När jag väl var under vattnet slog jag huvudet i en sten och vart nästan medvetslös.

Jag vaknade senare upp på stranden och såg Taylor och hans vänner stå över mig och tittade oroligt på mig. Lana satt lite längre bort och pratade i telefon.

- Hörrni, hon vaknar ! Hörde jag den ena killen säga.

Lana kom springade och satte sig bredvid mig.

- Du, vad hände egentligen? Frågade Lana oroande.
- Ömh, ja jag vet inte riktigt. Det kom en våg. Svarade jag.
- Men du ska vara glad att Taylor såg vad som hände och hoppade i och räddade dig i sista sekunden.

Jag kollade på Taylor och log mot honom.

- Tack så jättemycket. Vad skulle jag gjort utan dig? Sa jag tacksamt till Taylor.
- Haha, äsch det var inget. Någon behövde ju göra det, eller hur? Sa Taylor skämtande tillbaka.

Jag skrattade lite smått och ställde mig försiktigt upp och gav Taylor en tackande kram. Jag kände hur han höll kvar lite längre än vad man ska. Och när vi sedan släppt varandra frågade Taylor om vi skulle gå och köpa glass. Jag var fortfarande lite yr, men jag sa ja och följde med.

Medan vi gick till kiosken som låg lite längre bort på stranden små pratade vi lite om Taylors karriär och han blev förvånad över att jag faktiskt inte visste någonting om honom. Men han tyckte också det var väldigt skönt att jag inte var en sån tjej som skrek efter honom och grejer. Jag kunde faktiskt förstå att det är jobbigt när det kommer massa tjejer och skriker efter en.

Vi kom fram till kiosken och vi köpte varsin glass. Konstigt nog valde vi samma glass,  Magnum Mandel. Den har varit min favorit glass i flera år nu. Jag äter aldrig någon annan glass.

Vi njöt av våra glassar och bestämde oss sen för att spela beach vollyboll tillsammans med Taylors vänner och Lana.

Vi delade in oss i lag. Och Taylor sa det första han gjorde att han ville vara med mig. En av Taylors kompisar fick hoppa in i vårt lag också så vi blev jämna.

Det gick jättebra för mig och Taylor. Även om jag aldrig har spelat vollyboll förrut så var jag ganska duktig ändå.

Jag gick fram till Taylor och ...


DAMDAMDAMDAM.
Kommentera mera hörrni !

Kommentarer
Postat av: Natalia

Heeeeey! Super asså :) fortsätt :) stöttar dig i allt du gör gullunge<3

2010-11-19 @ 12:53:57
Postat av: DÖÖN DÖN DÖN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN

och? OCH VADÅ!!!!!!!!!!

2010-11-19 @ 12:59:27
Postat av: Emma

mer delar nuuuu !!!

2010-11-19 @ 13:25:55
Postat av: michelle

ohhh kom igen<3 mera nu!!!!! skriv dom nästa 1000000000 kapitlen nu<33 :D

2010-11-19 @ 13:31:49
Postat av: tt - ♥

taylor lautner <333 :D

2010-11-19 @ 14:16:30
URL: http://ttypttildas.blogg.se/
Postat av: Love it

My name says it all

2010-11-19 @ 15:32:23
Postat av: It's Emmi

GAAAHH!! Linnea jag döööör :D Jag vill vara April!!! Fortsätt skriva :D :D :D

2010-11-19 @ 17:41:48
URL: http://itsemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0