Love At First Sight - Kapitel 7

Det gick jättebra för mig och Taylor. Även om jag aldrig har spelat vollyboll förrut så var jag ganska duktig ändå.

Jag gick fram till Taylor och ...




Jag kom allt närmare Taylor och gav honom en puss på kinden. Det kändes riktigt bra att röra honom. Hans värme gick som blixtar genom min kropp. Han vart generad och log mot mig.

- Vad var det för? Sa Taylor lite smått förvirrad.

Det fanns egentligen ingen anledning till varför jag gjorde som jag gjorde. Men det kändes bara väldigt bra att göra det. Men eftersom att jag inte hade någon svar på det, kollade jag på honom, log och ryckte på axlarna. Taylor skrattade till lite och sedan fortsatte vi spela lite till.

Det gick ungefär en halvtimme och vi var sedan väldigt trötta. Vi tog ett sista dopp och gick tillbaka till hotellet. Jag och Lana gick upp till vårt hotellrum. Jag tog en dusch och bytte kläder. Jag orkade dock inte fixa håret nu, jag lät det bara hänga. Och sedan gick vi ner till Lobbyn igen. Där stog Taylor och såg riktigt snygg ut som vanligt. Han hade på sig en blå rutig skjorta och blåa jeans.

Jag gick fram till honom och frågade vad han ville hitta på. Han hade dock inget nytt på lager så Lana kom efter och gav ett förslag på att gå ner och shoppa lite. Jag tyckte det var en super idé, men vad killarna tyckte såg man klart och tydligt.

De hade egentligen ingen lust att gå ut och shoppa. Men de tänkte vara lite snälla och följa med. De kunde ju ändå hitta nått trevligt.

Vi gick ner till "shopping gatan", det var fullt med kläd affärer, parfym affärer och souvenir affärer. "Paradiset" är allt jag säger.

Vi gick runt i massor med affärer, jag köpte lite olika random grejer. Men sedan gick vi in på Macy's. Vi har den i New York, men jag tyckte det kunde vara kul att gå in här också. Det fanns inprincipt  samma saker här som det gjorde i New York, men jag köpte iallafall ett par oranga Converse. Jag hade länge gått och suktat efter ett par oranga, men plånboken har länge varit tom.

För lite extra fakta så är Converse mina absoluta favorit skor. Jag har flera stycken i nästan alla färger.

Taylor köpte ett par svarta Vans och han kunde inte vänta på att få använda dom ikväll. Vans är då Taylor's absoluta favorit skor.

Vi gick ut från Macy's och kände oss rätt klara. Vi snackade ihop oss lite och vi kom fram till att vi alla var väldigt sugna på att ta ett dopp i poolen.

När det bara var några meter kvar till hotellet sprang jag och Taylor ikapp, och så klart vann Taylor över mig. Jag ville egentligen inte komma med en ursäkt på varför jag förlorade, men jag skyllde allt på att Taylor var längre än mig och kunde komma fram snabbare med hans långa ben.

När vi kom upp till rummet bytte vi om snabbt och sprang sedan ner till poolen vi tog två solstolar till mig och Lana, vi la oss ner och väntade in killarna.

Taylor och Ryan, den av killarna som Lana kommit närmast, kom ner. De tog varsin solstol bredvid oss och la sig där. Fem minuter senare satte sig Taylor upp och föreslog att vi skulle gå och bada. Jag var inte helt på men jag satte mig iallafall upp. Taylor kom och tog mig i handen och drog upp mig. Vi ställde oss vid pool kanten och innan jag visste ordet av så puttade han i mig.

- Taylor! Det där var verkligen inte snällt hörru!

Taylor bara skrattade och dök senare i.

Jag kunde verkligen inte låta bli att kolla in hans underbara kropp.

Han simmade upp framför mig och slängde med håret för att få bort vattnet. Då..


LALALAL. :))))
Vad händer nu hohoho. :)
Glöm inte att kommentera hörrni!

Kommentarer
Postat av: Melissa

DETTA VAR UNDERBART , JAG VILL HA MER MER MER MER MER MER MER MER OCH MER ... VÅGA INTE SLUTA BLOGGA .. FÖR ANNARS !

2010-11-19 @ 23:18:54
Postat av: Lina

Du är sjukt duktigt, älskar din blogg :D <3333333333

2010-11-19 @ 23:19:18
Postat av: Aida

Du är sjukt duktigt, jag läser din blogg precis hela tiden .... du måste skriva mer,ooo ja döööör älskar det :D <33

2010-11-19 @ 23:20:14
Postat av: Nejla

SKRIV MER!

2010-11-19 @ 23:20:26
Postat av: DÖN DÖN DÖN DÖÖÖÖÖÖN

Då? Då vadå?!?!?!!!!!!!

2010-11-19 @ 23:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0