Love At First Sight - Kapitel 9

Taylor tog min hand och pekade på en limousin som stod utanför hotellet.


- Kom. Sa Taylor och drog mig ut till bilen...



Jag följde med Taylor ut till bilen och chauffören öppnade artigt dörren till oss.

- Damerna först! Sa Taylor och log.
- Hihi vilken artig pojk man har här då. Sa jag fnittrande tillbaka.

Jag hoppade in i limousinen och chauffören körde ut från hotellet.

- Vart är vi på väg egentligen? Frågade jag Taylor.
- Jag vet faktiskt inte, haha. Men jag bad Pablo köra oss någonstans.

Jag kände på mig att Taylor visst visste vart vi skulle, men inte ville säga det. Men det kunde vara kul att få en liten överraskning.

Det kändes som att vi hade kört i timmar, så jag tog upp min Iphone och kollade på klockan. Halv nio? Har vi bara kört i en timme? Tänkte jag chockat för mig själv.

- Hur länge ska vi åka Taylor?
- I have no idea, men jag antar att vi snart är framme. Svarade Taylor.

Vi började småprata med varandra och det gjorde att tiden gick fortare. Ungefär en halvtimme senare var vi framme. Vi hade åkt till en strand. Stranden var helt tom, inte en kotte var där.

Men mitt ute på stranden stod det ett bord och två stolar. Bordet var uppdukat och det stod ett ljus på bordet. Bredvid bordet satt det en kille med en gitarr.

Hörru, du visste visst vart vi skulle ! Sa jag till Taylor och försökte låta lite små sur.
Haha, det kanske jag gjorde, ja ... Sa Taylor som försökte låta lite små gullig.

Han tog min hand och vi gick ut och satte oss vid bordet. Taylor bad gitarristen att börja spela. Och han började spela Save Tonight, som faktiskt är en av mina favorit låtar. Gitarristen spelade underbart bra, nästan så man smälte.

Vi började prata om alla mellan himmel och jord. Taylor berättade om hur skönt det var att få kommit hit och slippa alla paparazzis och skrikande tjejer. Och jag berättade om hur tråkigt det var att vara vanligt och min dröm om att bli en framgångsrik sångerska.

En kvart senare fick vi vår mat, de hade lagat maten i en restaurang som låt lite länge upp på stranden.

- Hur kunde du orka fixa allt detta för mig? Frågade jag Taylor.
- Jag ville göra nått speciellt för en speciell tjej!
Han tog min hand och log det där leendet som man verkligen smälter av.

Vi åter gick till maten och åt upp. Jag var verkligen hungrig idag, så jag åt upp det ganska fort. Vilket var väldigt ovanligt för mig. Jag brukar alltid sitta med min mat i en extra kvart efter att mina kompisar ätit upp.

Nu började gitarristen spela Collide. Taylor ställde sig snabbt upp.

- Får jag lov? Sa Taylor och räckte mig hans hand.
- Haha självklart. Sa jag och log mot honom.

Vi gick ställde oss framför gitarristen och jag la mina armar på Taylor's axlar. Taylor satte sina händer på min midja och han drog mig tätt in till honom. Vi stod där och dansade genom hela låten. När låten tog slut stannade vi upp. Taylor kollade djup in i mina ögon och närmade sig mitt ansikte. I nästa sekund stod vi där och kysstes under stjärnorna.

Det var ett fatastiskt ögonblick.

Kyssen tog slut och vi stod där ett tag till.

- Du är bra April. Sa Taylor och gav mig ett leende.
Jag blev generad men smälte en aning inom mig.
- Om det är någon som är bra, så är det du Taylor. Sa jag och gav honom en kram.

Vi hörde någon tuta uppifrån parkeringen. Det var Pablo som meddelade att vi skulle hem. Klockan var tydligen redan tio. Herregud vad tiden runnit iväg. Funderade jag för mig själv.

Vi gick upp och satte oss i limousinen. Vi körde iväg och innan jag visste ordet av somnade jag på Taylor's axel.

TAYLOR'S TANKAR
April, hon måste vara en av dom underbaraste. Tänkte jag för mig själv.
Visste vi har bara känt varandra i drygt två dygn, men jag känner verkligen att det är något speciellt med henne.

Jag kände hur April la huvudet på min axel, jag kollade på henne och såg att hon sov. Hur kunde en människa vara så fin när den sov? Helt otroligt.

I nästa sekund somnade även jag med huvudet liggande på April's huvud.

APRIL'S TANKAR
Jag vaknade av att bilen stannade till utanför hotellet. Taylor sov med sitt huvud på mitt huvud. Och jag väckte honom lite lätt och sa att vi var framme nu. Han kollade på mig och log. Gud vad söt han var alltså.

Pablo kom och öppnade dörren och hjälpte oss ut, vi gick upp till våra hotell rum. Jag bytte om till pyjamas och fixade mig. Jag gick sedan och la mig och somnade fort som attan.


Nu är det dags för mig att spela lite Balck Ops, hihihi :))
Men glöm verkligen inte att kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: Natalia

Najs najs nea :) men du dina fans väntar! ett till kapitel innan jag dör :D kramkram

2010-11-20 @ 14:35:41
Postat av: moa

haha det var ju romatiskt.. 2 kyssar på 2 dagar. och nnäääee fick dom vara ute ända till klockan 10

2010-11-20 @ 15:21:57
Postat av: Emma

meer !! den var jättebra ! :D

2010-11-20 @ 15:49:25
Postat av: INTE DÖN DÖN DÖN DÖÖÖÖÖÖN

Inget spännande slut den här gången :O

2010-11-20 @ 15:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0