Love At First Sight - Kapitel 8

Han simmade upp framför mig och slängde med håret för att få bort vattnet. Då..



Snyggaste pojken, är allt jag säger.


Han kom närmre mig. Satte sina händer på min midja och drog mig allt tightare mot honom. Han kollade djupt in i mina ögon och sedan kysste han mig mjukt och intensivt.

Vi hörde lite fniss bakom oss, det avbröt oss och både jag och Taylor kollade generat på Lana och Ryan och senare på varandra. Jag log mot Taylor och sedan skvätte jag vatten på honom. Han låtsades vara sur på mig och hoppade på mig så jag nästan hamnade under vattnet. Jag tog mig loss från hans grepp och skvätte ännu mer vatten på honom.

Lana och Ryan tyckte det så väldigt roligt ut så dom hoppade i vattnet och deltog i våran lek. Efter några minuter sprang jag upp och hämtade en uppblåsbar boll som jag hade tagit med mig hemifrån.

Vi började kasta bollen till varandra och det blev till slut en väldigt seriös lek vi lekte. Det var jag och Lana mot Ryan och Taylor. Det blev bara roligare och roligare, och seriösa och seriösare. Men jag och Lana vann den här gången. Killarna vart ganska arga över förlusten, men försökte att inte visa att de var dåliga förlorare.

När klockan närmade sig sju på kvällen var det dags för middag. Taylor kom och knackade på min och Lana's dörr. Han gav mig en lapp men bad mig att inte läsa på den förens han gått där ifrån.

Jag vart väldigt nyfiken och öppnade den så fort vi stängt dörren.

"Hej sötaste tjejen.
Möt mig i Lobbyn vid halv åtta.
Sätt på dig något fint, så blir allt perfa!
Puss Taylor"

Det var det som stod på lappen.

Hm. Vad är det nu han hittar på? Tänkte jag för mig själv.

Jag gick till min resväska, som jag fortfarande inte packat upp. Jag letade fram min svarta tubklänning, mina svarta klackar. Och till det mitt stora silver-svarta halsband. Jag sminkade mig och lockade håret lite lätt.

Klockan slog halv åtta och jag gick ner till Lobbyn. Där stod Taylor. Han hade på sig en svart kostym med en svart skjorta som även nu hade de två sista knapparna upp knäppta. Han hade även på sig sina nya Vans. Snygg var han iallafall.

- Oj, vad fin du är .. Sa Taylor häpnande.
- Hihi tack. Du ser inte så tokig ut heller. Haha. Skämtade jag tillbaka.

Taylor tog min hand och pekade på en limousin som stod utanför hotellet.

- Kom. Sa Taylor och drog mig ut till bilen...


Hmm vad händer nu då kan man ju fråga sig, haha.
Men detta var iallafall allt för ikväll. Skriver mer imorgon när jag vaknat.
Glöm inte att kommentera! :)))

Kommentarer
Postat av: Nejla

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!! LOVE IT LOVE IT

2010-11-20 @ 00:56:31
Postat av: Emma

jättebra jag vill ju ha mer !:D

2010-11-20 @ 01:19:23
Postat av: Natalia

LINNEA!NUUUUUUUUUUUUUUUU MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR

2010-11-20 @ 10:46:50
Postat av: Laila

aa han är fin =)

2010-11-20 @ 12:19:31
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0