Love At First Sight - Kapitel 5

Jag och Lana bytte om till pyjamas och jag tvättade bort mitt smink och borstade tänderna med mera. När vi en halv timme senare gått och lagt oss knackade det på dörren. Lana bad mig gå och öppna, efter många om och men gick jag och öppnade dörren och där stod ...



Klart det var mamma som stod där. Jag som hade hoppats på någon annan. Hon ville bara säga godnatt och jag fick en kram och en hälsning från pappa.

Jag gick tillbaka in till sängen och jag somnade snabbt som attan. Jag drömde massor den natten. Flera stycken av dem handlade faktiskt om Taylor och hur vi lärde känna varandra m.m. Dock är jag osäker på om det någonsin kommer hända i verkliga livet. Om någon av oss kommer våga ta kontakt.

Jag vaknade nästa morgon utvilad och pigg för att gå ner och äta frukost. Jag satte på mig mina jeans shorts och en vit t-shirt. Jag borstade håret och sminkade mig lite smått. Sedan gick jag och Lana ner och åt.

Frukost buffén var fylld med massor av mat och frukt. Det fanns massor med fina skulpturer av frukt som satt lite här och där som dekorationer. Jag blev förundrad över hur fint dom faktiskt kan göra en vanlig restaurang på ett hotell. Jag som nästan aldrig har varit på en sån här sunresort var inte alls van vid hur det såg ut och gick till. Så jag fick testa mig fram helt enkelt.

Under frukosten pratade jag och Lana ut om vad som hade hänt dagen innan. Enligt Lana var allt en missförstånd. Hon ville inte att såra mig, men hon ville inte heller lägga sig i varför jag var ledsen. Vilket jag inte riktigt förstod, vi är ju ändå bästa vänner. Bästa vänner ska hjälpa varandra ju.

Men vi valde att släppa det hela och gå vidare som allt var innan vi kom hit.

Vi bestämde oss iallafall för att gå ner till stranden. Så vi packade ihop badväskorna och vi gick ner. Det var en hiss ner till stranden så man slapp gå hela vägen. Vilket jag tyckte var jätteskönt. Jag är ganska lat av mig, haha.

Stranden var otroligt vacker. Det var siden mjuk sand och vattnet lyste turkost. Jag kunde inte vänta på att få hoppa i vattnet och simma runt som en liten delfin. Vi la ut våra handdukar och jag tog av mig kläderna. Idag hade jag valt min babyblåa bikini med vita prickar.

- Sisten i ! Sa jag skrattande till Lana.
- Tro inte att du vinner över mig !

Vi skrattade väldigt mycket samtidigt om vi sprang ner till havet och stänkte massor med vatten på varandra. Vattnet var så underbart skönt. Det måste varit varmare i vattnet än var det var i luften. Vilket var underbart skönt. Vi badade nästan ända tills vi fått russinhud. Då tyckte vi det var dags att gå upp.

Vi gick och la oss på våra handdukar, vi var nu väldigt uttmattade av våran simtur och det var väldigt skönt att få lägga sig ner och sola ett tag.

- Hörru tjejen! Du med prickig bikini! Hörde jag någon säga i bakgrunden.


Det blev ett lite kortare kapitel den här gången, men det duger nog gott och väl för er. Imorgon kommer det ett längre. Men kommentera massor så kanske jag vill skriva det så fort som möjligt! :)))

Kommentarer
Postat av: Spännande



DÖÖN DÖN DÖN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN

2010-11-18 @ 23:27:01
Postat av: michelle

ohh kom igen!!<3 ( beroende )

2010-11-19 @ 07:26:12
Postat av: malin...

vad spännande!! <3 :D längtar till nästa kapitel

2010-11-19 @ 07:27:08
Postat av: DÖÖN DÖN DÖN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN

DU KAN JU INTE BYGGA UPP VÄRSTA SPÄNNINGEN O SEN DÖDA DEN! DU DÖDA HISTORIEN :'(

2010-11-19 @ 10:27:33
Postat av: Emma

meeer meer meer nuuu !! :D döe ju av längtan !! ;)<3

2010-11-19 @ 11:21:47
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Natalia

KORVUNGE!!!!! SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVVVVV!!!!!!

2010-11-19 @ 12:45:50
Postat av: Natalia

mermermermermermermermermermermermer

2010-11-19 @ 12:46:21
Postat av: KORVUNGE

mermermermermermermermermermermermer

2010-11-19 @ 12:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0