Love At First Sight - Kapitel 21

Precis innan den sorgliga scenen i filmen kom somnade April på min axel. Jag kollade åt sidan och såg att även Lana och Ryan somnat i soffan de satt i. Jag tog tag i kontrollen och stängde av TVn. Efter ett tag kände jag mig också trött så jag tog April's hand och somnade med mitt huvud på hennes huvud.

Nästa morgon ..


Nästa morgon vaknare jag av att jag slog i huvudet i något som kändes som sten.

- AAJ! skrek jag högt.

Jag öppnade ögonen och satte mig försiktigt upp. Det här var nog inte var jag hade förväntat att jag skulle vara. Jag låg på köksgolvet under diskbänken. Jag hörde att TVn var på så jag gick in i vardagsrummet och såg att de andra låg där och kollade klart på filmen. De hade säkert nyligen vaknat tänkte jag för mig själv. När jag kom in till vardagsrummet så kollade Taylor på mig och log så att man kunde se hans perfekt vita tänder.

- Godmorgon sötnos! Var det skönt att sova på köksgolvet? Sa Taylor och kunde inte hålla sig för skratt.
- Godmorgon. Sa jag lite surt och satte mig i hans knä. Jag hade jätte ont i huvudet och var inte på humör för att skoja.

- Förlåt! du såg bara så gullig ut när du låg där på golvet. Sa han och log.
- Det är okey. Sa jag och log tillbaka.

Vi satt där i  soffan ett tag. Det var ganska mysigt. Jag kände hur trött jag blev igen. Jag blev så trött att jag somnade i knät på Taylor. När jag vaknade senare på dagen så låg jag ensam i soffan. Jag gnuggade ögonen och gick till köket. Där fann jag Taylor, Lana och Ryan sittandes vid matbordet och äta pannkakor. Jag hade på mig Taylors vita skjorta. Vet inte hur jag hade fått på mig den menmen. Jag gick och satte mig vid bordet.

- Hey April. Är du trött eller något? Frågade Ryan retsamt.
- Ha ha ha.. Du är så rolig Ryan. sa jag och slog till honom.
- Vill du ha pannkakor min älskade? frågade Taylor och log.
- Ja tack Mr. Lautner. Sa jag och blinkade åt honom.


Han kom fram till mig med fatet. Jag skrattade lite när jag såg vad han gjort med pannkakorna. Han hade gjort en söt liten mus av den. Det var så gulligt. Jag kysste honom och började snabbt äta. Jag var hur hungrig som helst. Jag kollade på klockan under tiden jag åt. Jag tror att jag svalde något fel för jag började hosta när jag så vad klockan var.

- Oj, gick det bra gumman? frågade Taylor.
- Jaja, det är ingen fara. Sa jag

Klockan var 3 på dagen och jag hade sovit hur länge som helst. Jag såg att de andra redan ätit klar och satt egentligen kvar och väntade på mig. Så jag slängde i mig pannkakorna och gick och ställde talriken i diskhon.

- Så vad ska vi göra idag då? Frågade jag glatt.
- Eeeh... April, dagen har redan gått.. Sa Lana och flinade.
- Okej, men då kan vi väl göra de bästa av tiden vi har då !? Sa jag och skrattade lite.
- Vi kan väl åka till stranden och bada. Sa Ryan
- Bra idé! sa jag och log.
- Okej, då åker vi sa Taylor och sprang upp för att byta till sina badbyxor.
- Vi måste åka förbi mig innan och hämta våra badkläder med. Skrek jag efter honom.

När både han och Ryan bytt om så åkte vi hem till mig för att jag och Lana skulle få byta om. Inom 20 minuter så var vi på stranden. Den var hur stor som helst och det var hur fint och varmt som helst. Vi gick och satte oss på stranden. Ryan och Lana kom lite efter mig och Taylor och när det kommit fram till oss så slängde de sina saker vid våra och sprang rätt ner i vattnet. Jag skrattade och kollad runt omkring mig för att se om det fanns någon glass kiosk i närheten.

- Jag går och köper en glass bara. Vill du ha en ? Frågade jag
- Magnum Mandel så klart. Sa han och log.

Jag gick bort till kiosken och köpte två Magnum Mandel. Men när jag vände mig om så såg jag precis det jag inte ville se. Taylor stod med några tjejer och pratade och när jag kom närmare så såg jag en av tjejerna ta ett steg närmare Taylor och ...


Gästbloggning av Natalia. Asbra tycker jag verkligen hihi. Som sagt Natalia. Jag måste snacka med dig. :))
Glöm inte kommentera! Ni var inte så bra på det i förra inlägget tycker jag .. Så bli bättre nu hörrni :))

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att det var suuuuupeeer! Hälsa Natalia från mig!!! Ni borde börja skriva tsm ju :D

2010-11-29 @ 21:38:15
Postat av: michelle

AS BRAAAA!! FORTSÄTT SÅ!!!<3 : D

2010-11-30 @ 16:06:30
Postat av: Anonym

nice!! vill ha fortsättningen nuuuuuuuu!!! kom igen, kom igen!!

2010-11-30 @ 16:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0