Love At First Sight - Kapitel 39

- Du har säkert redan förstått vad som hänt. Och jag vill inte att du ska tro för mycket. Visst jag var väldigt berusad igår och gjorde saker jag inte skulle göra. Jag kysste Kristen, ja. Och att jag var full är inget att skylla på. Men allt är ett missförstånd, om jag fick göra om det skulle jag verkligen, verkligen inte göra det jag gjorde. Förlåt.

Hon kollade på mig och jag såg hur hon blev tårögd. Men det svaret jag fick hade jag verkligen inte väntat mig..



- Jag har ingen aning om vad jag ska tro just nu. Sa April och sedan rann tårarna ner för hennes kind.
- Du vet att jag älskar dig, bara dig April.

Hon skakade på huvudet och vände sig om.

- Jag vet inte. Sa hon.
- Men sluta ..
- Vadå sluta? Det är du som har gjort fel. Ska jag bara skaka av mig detta hur lätt som helst då eller tycker du? Dö. Sa April och sedan ställde hon sig upp och gick med raska steg där ifrån.

Jag kände att det inte var någon mening med att följa efter henne nu, hon kommer inte ge sig. Så jag satt kvar i soffan ett tag och försökte ringa Ryan. Men inget svar fick jag. Han måste väl ha lämnat mobilen på rummet.

Jag reste mig nu upp från soffan och gick med sakta steg ut till baksidan av hotellet. Där såg man världens utsikt. Jag stod där ett tag och bara kollade ut.

APRIL'S PERSPEKTIV
Gud, jag orkar verkligen inte med Taylor just nu. Fattar inte att han kunde göra så mot mig. Jag trodde det var MIG han älskade.. Tänkte jag för mig själv när jag skyndade mig från Lobbyn upp till vårt rum.

Jag kom upp och jag bytte snabbt om till bikini, jag drog på mig min badrock och tog mig sedan ner till Spa-våningen. Det kanske kunde få mig att slappna av lite vartfall. Vi ska ju trots allt åka hem imorgon, så jag vill att sista dagen ska vara lite bra åtminstone.

I hissen på väg ner ringde min iphone. På displayen stod det att Lana ringde.

- Hallå? Svarade jag.
- Hej, vart är du?
- Jag ska på spa nu.
- Aha okej, jag kommer också. Kan vara rätt skönt att slappna av lite.

Jag kom ner till sista våningen och gick in. Jag satte mig i en av fåtöljerna som stod inne på spa-avdelningen och väntade på att Lana skulle komma.

Ungefär 10 minuter senare kom hon ner i sin lila badrock och lila tofflor.

- Hej. Hur är det? Vad sa Taylor?

Det var svårt att få fram det jag ville säga utan att börja gråta och jag tror Lana märkte det.

- Okej, vi tar det sen. Nu går vi in och tar det lugnt! Sa Lana till mig så jag skulle slippa börja gråta inför alla människor.

Under hela massage tiden kunde jag inte sluta tänka på det Taylor sagt. Även fast jag faktiskt tror att han ångrar det, kan jag verkligen inte släppa att han kysst någon annan. Lite senare gick vi ut till poolen för att ta ett dopp i utomhus poolen.

- Taylor sa att det var han som kysste Kristen, inte tvärtom. Jag kan inte fatta det. Sa jag till Lana när vi hoppat i poolen.

- Va? Helt oroligt. Var allt Lana fick fram.
- Mh, allt blir helt fel ju. Det ska inte vara så. Fan.
- Vad gör du nu då?

Jag ryckte på mina axlar och sedan vart vi båda tysta. Ingen hade något mer att säga vid det tillfället.

Dagen gick och det blev sent. Det var nu dags att gå och sova. Jag hade verkligen ingen lust att sova tillsammans med Taylor den natten, så jag och Ryan fick byta rum med varandra.

- Är det helt okej att jag sover här inatt? Frågade jag Lana när jag tagit in alla min grejer i hennes rum.
- Jadå, jag och Ryan måste ändå kanske komma ifrån varandra lite grann haha.

Vi la oss i sängen och satte på TVn, på någon konstig fransk kanal visades Harry Potter, dubbad såklart. Men det gjorde ingenting. Den kvällen somnade vi med TVn på. Och nästa morgon vaknade vi av att musik spelades. Idag skulle vi även åka hem här ifrån. Bussen från hotellet går halv ett, och planet går halv tre.

Eftersom att vi packat allt igår behöver vi verkligen inte stressa idag. Vi strosade runt på hotellet fram till halv ett, då hoppade vi på bussen och åkte vidare till flygplatsen. Jag hade fortfarande inte kommit över det som hänt, så jag snackade inte direkt mycket med Taylor. Han gjorde inte heller mycket ljud från sig, inte till mig vartfall.

På flyget satt jag bredvid Lana hela vägen. Och när vi kom hem till Los Angeles åkte jag och Lana hem till mig medan Taylor och Ryan åkte hem till sig. Vi fick ett varmt välkomnande av våra föräldrar när vi kom hem. De frågade oss hur vi haft det och vi berättade att vi haft det jättebra. Hela veckan. Även fast det inte var helt sant.

Vi hade inte fått mat på hur länge som helst så mamma bjöd oss på pizza. Riktigt hyggligt tyckte vi.

- Lana och April, vi måste berätta en sak. Sa Lana's pappa när vi satt och åt.


Hmm, undrar vad Lana's pappa säger. Hihi
Glöm inte kommentera innan du går!

Kommentarer
Postat av: lisa :)

de ska flytta ... :O

2010-12-18 @ 18:34:40
Postat av: amelia

ååååh vad bra! GRYMT NEA :D <3

2010-12-18 @ 18:35:23
Postat av: Anonym

meeer;) jag tror oxå att lanas familj ska flytta till LA

2010-12-18 @ 19:27:00
Postat av: Sofia

OMG!

2010-12-19 @ 00:34:50
URL: http://sofiakillander.blogg.se/
Postat av: Amanda

Dom kommer flytta till LA :D fan linnea, va hände med cam?

2010-12-19 @ 01:58:33
URL: http://amandabydens.blogg.se/
Postat av: Natalia

Eller huuuur !??? CAM DÅ :D vi vill ha Cam ;)))

2010-12-19 @ 17:03:12
Postat av: natalie :)

Fan vad bra blogg du har :oo

Uppdatera nuuu! :D

2010-12-19 @ 17:17:19
URL: http://natalielinnjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0