Love At First Sight - Kapitel 36

Taylor och jag låg kvar där ett tag och kunde inte sluta skratta. Så klumpiga kan man ju inte vara. Tänkte jag. Vi tog oss upp och gick ut i backen med skidorna på varsin axel. Sedan åkte vi ner igen till liften.

När vi åkt ett långt tag ville Ryan prova sig på ett av hoppen i Snow Parken. Dock klarade han det inte så bra som han trodde ..



Han beräknade sitt hopp fel och tappade balansen medans han var i luften. Han landade fel och slog flera kullerbyttor. Det gjorde att han tappade båda skidorna, från en början stog vi andra tre och skrattade lite smått åt honom. Men när vi såg att han låg kvar i samma position ett långt tag fattade vi att det inte var på skoj. Vi åkte försiktigt ner till honom och Lana tog av sig skidorna och sprang fram till honom. Hon satte sig ner på knäna bredvid honom och la handen på hans rygg.

- Ryan? Sa hon försiktigt.

Inget svar fick hon. Hon började ruska om honom men hon fick inget svar där heller.

- April? Taylor? Vad händer? Sa hon och kollade på oss. I nästa sekund kunde jag se tårar rinna ur hennes ögon.

Plötsligt hörde man fniss från Ryan. Han satte sig upp och med det började han skratta hysteriskt.

- Där blev ni allt oroliga! Sa han och kollade på mig och Taylor.

När han sen vände sig om mot Lana och såg henne gråta vart han tyst.

- Det var verkligen inte kul. Jag hatar dig! Sa Lana och knuffade till Ryan.
- Förlåt älskling, kändes bara så klockrent! Sa han, satte sig upp och kysste Lana.

Efter det var vi rätt utmattade och bestämde oss för att åka tillbaka till hotellet. Jag och Lana kände för att gynna oss en liten spa tur.  Så vi bytte om till Bikini, tog med oss varsin handduk och gick ner till spaavdelningen.
Vi fick gå igenom allt från ryggmassage till ansiktsbehandling. Riktigt skönt var det. Sedan tog vi oss ett dopp i poolen.

När vi var klara där gick vi tillbaka upp på hotellrummen. När jag kom in på rummet hörde jag att duschen var igång. Så jag antog att det var Taylor som var där. Jag knackade på dörren och sa att jag kommit tillbaka. Som svar fick jag bara ett "Okej". Jag bytte om till min rosa velourdress, jag slog på LED TVn och la mig i sängen.

Efter några minuter kom han ut ur badrummet med bara en handduk knuten runt midjan.

- Du.Är.Snygg. Sa jag när han kom ut och var helt fuktig.
- Haha, ska du säga. Sa han och blinkade med ena ögat åt mig.

Han hämtade ett par nya kalsonger och ett par mjukisbyxor och gick in i badrummet igen och satte på sig det. Han kom ut sen igen och la sig bredvid mig i sängen. Han började kyssa mig och sedan nafsade han mig på halsen. Antagligen för att jag är så svag för det. Men han slutade nästan lika snabbt som han började bara för att reta mig. Jag kollade surt på honom och kysste honom igen. När vi kyssts ett tag knackade det på dörren. Jag suckade och gick till dörren för att öppna. Där stod Lana och Ryan.

- Vi tänkte ta bussen in till stan, eller vad man nu kallar det för. Vill ni följa med? Frågade Lana mig.
Jag kollade på Taylor för att se om man nickade eller skakade på huvudet. Han nickade med glädje.

- Ja men visst, vi följer med!

Jag bytte om till mina blå jeans, ett svart linne och en ljusblå kofta över det. Jag tog även min svarta halsduk till det. Taylor plockade på sig sina favoritjeans och en svart långärmad tröja. Sedan satte vi på oss skor och jacka. När vi var klara gick vi med Ryan och Lana ner till busshållplatsen utanför hotellet. Vi tog en direkt buss ut till stan som tog ungefär 30 minuter. När vi kommit fram vart vi helt förvånade över hur lite folk det faktiskt var där. Inte en kotte någonstans.

Vi gick runt och kollade i de olika butikerna ett tag, vi plockade även på oss lite olika souvenirer och grejer. Men när vi gått där ett tag ser jag ..

Vad är det hon ser tror ni?
Kommentera om ni vill ha ett till inlägg så fort som möjligt! :))

Kommentarer
Postat av: lisa

Skitbra linnea ! uppdatera !!!! <3

2010-12-14 @ 08:57:22
Postat av: Amanda

åk hem så att man får läsa lite om camisen :D

2010-12-14 @ 12:47:56
URL: http://amandabydens.blogg.se/
Postat av: Natalia

Jag tycker att Cam borde ta över ... Taylor är så tråkig xD sorry .. va tvungen

2010-12-14 @ 22:23:12
Postat av: Sofia

ASSM!

2010-12-14 @ 23:36:33
URL: http://sofiakillander.blogg.se/
Postat av: Amanda

yeay jag har fått Natalia på min sida. CAAAAAAAAM! :D

2010-12-16 @ 08:42:02
URL: http://amandabydens.blogg.se/
Postat av: Natalia

CAM CAM CAM !!!! :D

2010-12-16 @ 08:58:30
Postat av: michelle

asså bloggen heter LAUTNERSTORY och inte CAMSTORY!!

2010-12-16 @ 19:24:01
Postat av: Anonym

meen skriiiiiiiiv ngn gång!! :@

2010-12-17 @ 16:09:22
Postat av: Whitney

Från början skrev ni att han hade snowboard och nu skrev ni " båda hans skidor flög iväg"

2011-06-10 @ 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0