Love At First Sight - Kapitel 35

Innan vi blivit klara knackade det på dörren.
- Öppnar du? Frågade Taylor mig.

Jag gick och öppnade dörren och där stod en av hotellets roomservice med ett kuvert. Han gav mig det och jag öppnade det. På det stod det ..



"Eftersom att ni har begärt att äta i en privat salong, har vi flyttat er till salong 5."

- Eh, Taylor. Vad är detta? Sa jag och gav Taylor brevet.
- Haha ja, jag och Ryan tyckte det kunde vara mysig att äta avskilt från de andra.

Vi blev klara och gick från hotellrummen ner till Salong 5. Det var en stor sal med ljuskronor och massa fina tavlor. Mitt i salen stod det även ett stort piano. De hade ställt in ett bord med fyra stolar runt som vi skulle sitta vid.

- Varför allt detta för? Frågade Lana som höll Ryan i handen.

Det var ingen av killarna som svarade, men de tog oss till bordet och drog ut stolarna så vi kunde sätta oss på dem. Sedan satte Ryan sig ner på sin egna stol och Taylor sprang bort till pianot och viskade till han som spelade det. När han började gå tillbaka till bordet började pianisten att spela Apologize. Han valde såklart den låten för att det är hans favoritlåt.

Han satte sig ner på sin stol vid bordet och vi började småprata. Lite senare kom vår mat och dricka ut.

- Det känns rätt coolt att ha det såhär VIP ändå. Hihi. Sa jag.

De andra skrattade och höll med mig. När vi ätit upp maten ställde sig Taylor upp och frågade mig om jag ville dansa. Haha. Jag kan verkligen inte dansa, men jag följde med honom upp iallafall.

När vi dansade där i den stora salen med musiken i bakgrunden kändes det verkligen sagolikt. Till slut stannade vi upp och kysste varandra mitt i salen. Och jag hörde i Lana säga "Naaw" i bakgrunden. När vi var klara gick vi och satte oss vid bordet igen. Vi satt kvar ett tag och drack upp det sista ur våra glas. Sedan var det dags att gå på underhållningen, de hade disco på hotellet varje dag från 00.00 till 02.00. Vi gick på det och hade det riktigt trevligt, vi dansade nästan hela tiden och blev jättetrötta.

När discot stängde igen gick vi upp på hotellrummet. Jag tog en snabb dusch tillsammans med Taylor och sedan gick vi och la oss. Vi sov riktigt gott den natten, även om det hänt massa grejer under dagen.

Nästa morgon vaknade vi upp och ingen av oss var utvilade, vi hade sovit så otroligt kort tid den natten. Jag tog mina gråa jeans, ett vitt linne och en rosa tjocktröja. Och vi gick ner till restaurangen för att få i oss lite mat. När vi var klara gick vi upp på hotellrummet igen för att sätta på oss våra skidkläder. Jag som precis köpt nya skidkläder satte på mig dom med glädje och sedan tog vi oss ut till backen tillsammans med våra skidor.

Eftersom att ingen av oss åkt skidor på länge valde vi att åka en av de enkla backarna först, så vi satte på oss utrustningen och åkte upp med knappliften i den lilla backen. Det var verkligen inga problem att åka ner igen så vi tog en lite större backe. Jag och Taylor tog ankarliften upp och Ryan och Lana kom en bit efter oss.

Vi pratade en hel del under den lilla biten med liften och det spårade ur rätt mycket. Vi började flumma runt och det slutade med att vi ramlade. Vi fick försöka krypa till sidan av liften och sedan ta oss där ifrån.

- Haha ägda! Ropade Ryan till oss när Lana och Ryan åkte förbi med liften.

Taylor och jag låg kvar där ett tag och kunde inte sluta skratta. Så klumpiga kan man ju inte vara. Tänkte jag. Vi tog oss upp och gick ut i backen med skidorna på varsin axel. Sedan åkte vi ner igen till liften.

När vi åkt ett långt tag ville Ryan prova sig på ett av hoppen i Snow Parken. Dock klarade han det inte så bra som han trodde ..


Ganska kladdigt inlägg måste jag säga. Men ja, jag ska bättra mig.


Och förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft så mycket att göra. Dock blir det bättre nu när jag får mindre i skolan. hihi :)
KOMMENTERA

Kommentarer
Postat av: Natalia

Super duktigt! hoppas han dööööör! :D hejdå<3

2010-12-13 @ 10:38:35
Postat av: lisa

NEJ NATALIA, nu ska jag snacka med dig i morgon !

2010-12-13 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0