Love At First Sight - Kapitel 27


-Iallafall, Josie är faktiskt en av de få som vet om det. Och det är därför jag har pratat med henne. Det har varit skönt att få ut allt hos någon.

Taylor började gråta och jag kramade om honom hårt. Vi låg där länge i varandras famnar utan att säga ett ljud till varandra. Och efter ett ta somnade vi båda.

Dagarna gick och mitt och Taylors förhållande var så perfekt något kan bli. Jag fortsatte också att träffa Cam. Vi hade nu efter bara en vecka blivit riktigt goda vänner. Jag pratade med honom om allt.

Idag skulle jag åka och fika med Cam och sen skulle jag få följa med Taylor när de skulle spela in sista Twilight filmen. Jag duschade och fixade mig. Jag kände att jag inte borde vara för fin när jag åker dit. Vi ska liksom vara ute i skogen. Jag satte på mig ett par svarta jeans, en T-shirt och mina vita Converse. Jag ställde mig vid fönstret och skrev ett sms till Cam. Jag kollade ut ur fönstret precis innan jag skulle skicka iväg smset, där stod Cams bil. Har han stått och väntat på mig. Men varför? Jag satte på mig min skinnjacka och stoppade ner lite pengar i fickan. Sen gick jag ner och ut till Cams bil. Men Cam satt inte i bilen. Jag kollade runt omkring för att se vart han var. Men jag kunde inte se honom.

Plötsligt är det någon som skakar om mig bakifrån. Jag har nog aldrig blivit så rädd eller skrikit så högt förr. Jag vänd mig om och såg att Cam stå och gapskratta. Jag kunde inte tro de. Så jag sparkade till honom på benet så att han skulle tystna. Han log och tog ett steg närmare mig och gav mig en lång kram. När han släppt mig så stod vi bara där och kollade varandra i ögonen. Rätt som det var så tog han tag runt mitt ansikte och kysste mig. Samtidigt hörde jag en massa röster. Men jag kunde inte se var ifrån de kom. Jag puttade bort Cam och kollade på honom med osäker blick. Jag visste inte vad jag skulle göra eller säga. Cam så jätte chockad ut. Jag kollade bakom mig och då förstod jag varför Cam var så chockad. Det stod en massa papparazzis bakom mig och fotade varje rörelse vi gjorde. Jag kollade hjälplöst på Cam.

- Cam, vi skippar fiket. Vi åker till inspelningen NU!! Sa jag irriterat.

Han nickade och vi gick snabbt till bilen och åkte iväg. Jag såg i backspegeln hur alla papparazzis kom efter oss samtidigt som jag märkte att Cam gasade. Vi åkte till inspelningen och när vi kom fram så kunde jag se filmkameror och människor överallt. Det var helt fullproppat. Jag såg dock inte Taylor någon stans. Jag ville bara springa och krama honom. Jag ville att Cam skulle försvinna. Han kommer förstöra allt. Speciellt nu om Taylor får se bilderna på när Cam kysste MIG.

Efter ett tags letande hittade jag Taylor och jag sprang fram till honom och gav honom en lång kram. Jag kände egentligen inte alls för att berätta om händelsen tidigare idag. Men det kanske var bäst att göra det. Annars kanske allt blir fel. Jag berättade att Cam kysst mig och jag såg på Taylor hur han blev allt argare.

- Vad håller snubben på med? Kan han inte hålla händerna i styr, han har ju tjej och grejer. Sa Taylor rasande.
- Ta det lugnt, det är ingen fara.
- Var är han ? Frågade Taylor och han blev allt argare.

Jag ryckte på axlarna och jag såg hur Taylor fick syn på något bakom min rygg. Han gick förbi mig med rasande steg. Jag vände mig om och såg Cam stå där. Och Taylor var påväg mot Cam.

- Åh nej. Sa jag tyst för mig själv.

Taylor gick fram till Cam och jag såg hur Cam såg extra glad ut och sa hej till Taylor. I samma sekund gav Taylor Cam en rak höger. Cam ramlade ner på marken och jag såg hur han höll händerna över sin näsa. Samtidigt som en hel hög med människor kom springandes mot dem gjorde jag också det.

- Vad var det bra för? Frågade jag Tay.

Han langade blicken och drog mig sedan där ifrån. Bakom oss hörde man hur någon skrek "Time Out, vi kör inspelningen senare, alla går hem".

- Ingen ska få röra min tjej. Sa han och gav mig en kyss.

Även fast det inte kändes ett dugg bra att Taylor precis slagit ner Cam, var det ändå någonting inuti mig som kändes bra.

Julafton började närma sig och det var endast två dagar kvar. Mamma hade fullt upp med att fixa allt till middagen och till dekoration och allt sådant. Även om det bara var min familj och Lanas familj som skulle vara hos oss på julafton ville mamma att det skulle vara superduperfint hemma.

Det var kväll och jag var rätt trött så jag gick och la mig tidigt. Nästa morgon gick jag upp lite tidigare för att åka in till centrum och köpa en klänning att ha på mig imorgon på julafton. Jag skulle även hinna med att gå till frisören.

Jag kom till centrum och gick runt i massor med affärer. Jag ville ha en röd klänning, vilket var rätt svårt att hitta eftersom att det är populärast med svarta klänningar. Men när jag gick in i den mest udda affär jag någonsin varit i hittade jag en klänning som verkligen var perfekt. Jag fick även med mig ett par skor som skulle passa klänningen rätt bra.

Julafton kom. Jag och Lana stod i mitt rum och fixade oss. Jag hade precis satt på mig min klänning och mina skor. Och jag började sminka mig och locka håret.

- April, du har besök!! Ropade mamma nerifrån.

Jag tog mig ner för trappan och där stod Taylor.

- Gud vad vacker du är April. Sa Taylor och kysste mig.

Han fick min julklapp och även han gav mig ett paket. Det var massa små hål på locket och det rörde sig något inuti paketet.

- Öppna det. Sa Taylor.

Jag öppnade det och i paketet fanns det en ...


Vad tror ni det är i paketet?
Glöm inte kommentera !

Btw så har Linnea fixat en ny design på bloggen, vad tycks? :))
- Linnea och Natalia

Kommentarer
Postat av: Anonym

designen är nice!!

kan inte ni lägga upp 2 till idag??!!

2010-12-05 @ 16:35:25
Postat av: Natalia

HALLÅÅÅÅ! KOMMENTERAAAA MEEERAAA!

2010-12-06 @ 09:07:55
Postat av: amanda

Sjukt snygga skor! :)

2010-12-06 @ 13:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0