Love At First Sight - Kapitel 23

- Tay?! Ropade jag och jag hörde ett svar inifrån köket. Vi gick in och där stod Taylor, han ..


.. och där stod han i svarta finbyxor, vit skjorta och svart slips. Han höll i en vit ros. Jag fick tårar i ögonen. Han gick långsamt närmare mig. När han bara var några centimeter från mina läppar så sa han de orden jag nästan föll ihop på ...

- April, jag älskar dig! sa han
Jag trodde att jag skulle svimma. Jag visste inte vad jag skulle såga.
- Älskling, jag älskar dig med! sa jag och kysste honom mjuk och passionerat.
- Gå till Lana nu, jag ska bara gå och hämta Ryan så ska vi åka på en liten ''resa''. Sa Taylor och blinkade åt mig.

Jag skrattade och gick till hallen. Vi stod där ett tag sen kom dom. Vi gick ut och där stod två Porschar. Jag stannade upp och gapade. Han gick till den svarta Porschen och öppnade dörren åt mig. Ryan gjorde samma för Lana. Taylor satte sig vid ratten och startade bilen. Jag kände hur glad jag var just nu. Taylor och jag körde ut först från parkeringen och efter oss kom Ryan och Lana. Efter en halv timmes biltur så stannade vi vid en klänningsaffär.

- Vad ska vi göra här ?? frågade jag förvirrat
- Jag ska inte göra någonting. Det är du och Lana som ska få gå in och byta till om till en av klänningarna där inne. sa han och log.
- Vi kommer att komma och hämta upp er om en halv timme, gå dit nu! sa han och puttade lite på mig.
- Okej, vi ses snart! sa jag och kysste honom på kinden.

Vi gick in och blev visade till klänningar i våran storlek. Jag tror att vi testade 14 klänningar på 25 minuter .. vi var jätte stressade eftersom att Taylor och Ryan kunde komma vilken minut som helst. Precis då vi var på väg att ge upp så ser jag en tjej komma in i butiken med två klänningar. Jag sprang rakt fram till henne utan att tänka.
- Hej ursäkta, jag undrar bara om jag och min vän skulle kunna få köpa de där klänningarna ..?? frågade jag lite stressad.
- Oj, hej.. hmm.. du kan faktiskt få dom. Jag hade ändå tänkt att ge dom till affären! sa hon och log.
- Tack så hemskt mycket! sa jag.

Jag tog klänningarna och vände mig om för att gå till Lana och visa klänningarna, då hörde jag en massa skrik utanför affären. Jag vände mig om och såg hur tjejen som jag fått klänningen från smällde igen dörren och frågade kvinnan vid disken om de kunde låsa dörrarna. Jag hörde inte riktigt vad dom sa mer men tjejen verkade orolig. Hon tog av sig luvan och solglasögonen. Jag stirrade på henne utan att andas. Det var ju MILEY CYRUS!

- OMG!!!! hur kunde jag inte se att det var du!? sa jag högt.
- hahaaha, jag vet inte. Men det var skönt att du inte visste. sa hon och log
- Jag måste nog gå till min kompis nu.. hon står och väntar i omklädningsrummet. sa jag och vände mig om och sprang.

När jag kom till Lana så berättade jag allt som hänt på 3 minuter. Hon blev typ helt hysterisk. Vi bytte i alla fall om till klänningarna och gick ut.
Lanas klänning var svart och Aprils klänning var vit.

När vi kom ut så såg vi Miley sitta på golvet i en vit klänning med svarta rosetter. Jag ville gå fram men jag var väldigt tveksam. Man jag gick fram ändå.

- Vart ska du? frågade jag henne
- Jag ska bara ut till min bil men jag kommer inte komma ut utan att  bli på hoppad. sa hon ledsamt
- Men du, vi kan hjälpa dig ut. Sa jag glatt.

Hon satte på sig sin jacka och vi gick mot dörren. Hon tog fram bilnycken och var beredd på att springa. Vi öppnade dörren och tog ett hopp ut från affären. Men det som förvånade oss var att det var inga galna fans eller paparazzi där. Hon log och gick mot bilen. Innan hon satte sig i bilen så skrek hon tack. Jag log och vinkade. Hon åkte iväg med världens fart. Jag kollade efter Taylor och Ryan och såg de stå en bit bort. Vi gick dit och satte oss i var sin bil. Han sa inte ett ord utan gav mig en ögonbindel. Jag satte på mig den och väntade på att vi skulle stanna och att jag skulle få ta av mig den.

- Okej, nu kan du ta av dig ögonbindeln. Sa Taylor
- Fy vad ljust det blev sa jag när jag tagit av mig ögonbindeln.
Jag kollade ut ur fönstret och såg en massa paparazzis. Jag stirrade på Taylor som bara satt där och log.
- Ska vi gå på röda mattan? frågade jag chockat.
- Hahaha, japp. Det är premier av Harry Potter 7. Sa han
- Men tänk om de börjar fråga? tänk om jag säger fel? tänk om .. jag var jätte stressad och chockad.
- Du, ta det lugnt. Det kommer att gå super bra. Sa han och kysste mig och gick ut ur bilen runt till min sida och öppnade dörren.

Jag log mot honom och jag ut ur bilen. Jag så att Ryan och Lana kom gående mot oss. Vi gick upp på röda mattan, det var helt galet. Jag såg en massa tjejer stå och gråta och sträcka armarna efter Taylor. Jag gick med Taylor tills han gick mot några fans som stod vid ena kanten. Det var inte vilket fan som helst utan det var Taylors ex. Jag kunde inte tro mina ögon. Han kramade henne och de stod och pratade. Jag såg hur det kom en massa paparazzis mot dom och frågade om de var tillsammans igen. Jag vände mig om och såg Miley stå en bit bort.

- Hey Miley, kan jag gå med dig frågade jag med tårar i ögonen.
- Hey absolut! har det hänt något frågade hon.

Jag kollade på Taylor och hon nickade. Jag kände mig så lättad över att jag nu hade någon som förstod. När jag sneglade en sista gång mot Taylor så såg jag hur han ...


Ojojoj, undra vad som kommer att hända nu! :D kommentera, kommentera, kommentera! Det är pågrund av er som vi skriver. Kom ihåg de!

- Natalia

Kommentarer
Postat av: olala

vad händer, vad hhänder, vad händer!!!

2010-12-01 @ 17:52:14
Postat av: michelle

snälla skriv mer

2010-12-01 @ 17:52:55
Postat av: elise

ohhh jag vill läsa mer!! ;D

2010-12-01 @ 17:53:50
Postat av: dön dön dön...

men ohhh skriv mer nuuuuuu!!

2010-12-01 @ 17:54:34
Postat av: michelle

men kom igen dååååå!!:D snälla skriv!!

2010-12-02 @ 17:45:35
Postat av: amelia

Bra uppdatering tjejer ;)

2010-12-02 @ 21:29:07
Postat av: Natalia

ja du amelia ;) ..

2010-12-03 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0